http://mghml.blogspot.hk

2014年2月28日星期五

情緒

今日睇咗醫生喇,在醫生度量血壓更高,下壓9X上壓更去到167,不過醫生話可暫不吃藥觀察兩星期及寫下紀錄的度數俾佢睇再決定!
但另一方面要食兩星期控制情緒藥,因為我又失控了,在醫生房內又流馬尿了,希望這次d藥可令自己鬆一鬆吧!不過我冇話俾媽咪知我食呢d藥呀,因為我今早才陪佢去做白內障手術,我不想佢擔心呢,而且佢尋日仲生日添,只希望佢可以開心生活,身體健康已很滿足了!

20 則留言:

  1. 放鬆 D,唔好太緊張!身體緊要呀!

    回覆刪除
  2. 你壓力太大!唔好把自己扯得太行呀....俾個腦停吓及放鬆吓啦!

    回覆刪除
  3. take care!!! 唔好gum 緊張適當時要放鬆

    回覆刪除
  4. Take care of yourself(*^.^*)
    雖然你將心放在事情上是好事,但也要學懂不要樣樣事情和別人說的話放在心上,而是要選擇適合啱聽的才放在心上。\(^ 0^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道,為自己身體會努力學習的!

      刪除
  5. 真的要好好放下,放輕鬆些,無事比健康更重要!

    回覆刪除
  6. 放鬆D呀, 我知係難, 希望你食咗D藥瞓得好D休息夠之後心情會好返啦, 大家都支持你架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀,努力改善中,食咗藥個人成日好眼瞓軟哂,希望會好d!

      刪除
  7. 記得不要負面地想食情緒藥是什麼壞事, 它等同傷風感冒, 有需要就要食好藥醫好它, 因為你女兒及老公需要你 ~

    回覆刪除
  8. 間唔中血壓高都會㗎,平日在家坐定定15分鐘後才量,血壓比較量得準確呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 時高時低,有時89/123, 有時又113/137,不過一早起身就最低囉!

      刪除