http://mghml.blogspot.hk

2014年2月12日星期三

偏愛

呢個星期開始好凍呀,屢見新低,今朝6度呀,有暖爐羽絨都凍到CC下!阿女今日開始仲要去三日宿營,唔擔心就假啦!

唉,不過一同其他人講就唔會明白了,我媽咪話:去三日之嘛,都冇咩拎去啫,我話凍呀,擔心佢沖涼水唔夠熱呀,又落雨......,車,個個都係咁架啦,唔通帶兩公升熱水去咩!(講真我真係有少少唔高興)咁呀都要準備足夠衣物暖包掛,始終第一次佢自己出外,擔心都正常啫!

10 則留言:

  1. 俾多d暖包啊囡旁身,仲有朱古力呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾咗暖旦加朱古力啦,仲叫佢唔好冲涼洗頭添!

      刪除
  2. 帶定 d 暖包去就穩陣 D !

    回覆刪除
    回覆
    1. 帶咗4個咋,太多野拎呀!希望頂得住啦!

      刪除
  3. 我就覺得你擔心都正常喇,唔好話你囡囡只係讀6年級咁細啦,我兩個女已出嚟工作,每當她們出trip我都擔心,總是提呢提lo變身黑白天哦^ ^"
    作為媽媽有呢種心態我覺得好正常啫,完全是愛的表現(*^.^*)
    唔好理人講乜春春啦,鍾意點做味點做囉,跼最緊要係自己舒服開心,你話我講得啱唔啱呀!!╮(-_-)╭

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱哂,最緊要自己鍾意做咩就做咩!咁講真,我錫我個女,我阿媽又夠係錫佢個女-----即係我呀!

      刪除
  4. 叫阿女唔好沖涼啦,著襪訓覺最保暖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫咗佢唔好沖涼洗頭,不過驚老師壓力下要就範咋!

      刪除