http://mghml.blogspot.hk

2014年2月14日星期五

元宵情人節2014

14-2-2014 
今日是1⃣️9⃣️年一次的元宵情人節,我的小情人已平安回家陪我了,經過三日兩夜的教育營後,疲憊的小身軀要好好差電了,努力補眠中!

寶貝女帶給我的~~~鳳梨酥

中午時份我約了加拿大回港的舊同學及其他中學同學聚舊,傾傾談談下十分愉快,她好客氣地每次都帶好多朱古力給我們,一個女人仔帶住個5⃣️歲女仲拎咁多野俾我地,講真,我好感動囉!絕不是價值多少的東西,係呢份心意在現今世代已很稀有了,要好好珍惜這識於微時的同學仔呢!友誼永固!

12 則留言:

  1. 可以同舊朋友見面相聚吓,開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,不過她移民去了加拿大,幾年見一次面咋!

      刪除
  2. 呢幾日凍得好緊要,阿女返咗屋企要多啲抖下了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦咁凍快d回暖啦!要好好回下氣了!

      刪除
  3. 阿女返左來,你安樂晒。

    回覆刪除
  4. d 糖gum 似英國個d ge ?? 點ar 你個女去完camp 覺得好唔好玩ar ??

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢d糖可能香港都會有得賣,但佢份心意至大囉!個女返來話好開心呀,不過太凍了,d食物比想像中好呀!平安無病回來我最開心,因為有個同學第一日已發燒了,佢父母要夜晚入營接佢走呀!

      刪除
  5. 補祝你情人節快樂 ^3^

    回覆刪除
  6. 禮物事小,心意最重要!

    回覆刪除