http://mghml.blogspot.hk

2014年2月6日星期四

何謂孝順?

新年有開心但亦都有煩惱。

本來買新衫新鞋換新鈔票,老公又放假陪我地,又唔洗煮飯做家務,又唔洗迫人做功課又唔洗早睡早起,好開心呢!

但......一d傳統禮節就太麻煩了,特別係傳統既老人家!ok夾時間全家出動同你一齊去拜年冇問題,之但係幾日之後佢地一家又要反過來奶奶屋企再拜年一次,其實大家見過面咪得囉,洗咩我嚟完你屋企你又要嚟返我屋企唧!點解我地好似冇得say no咁既,冇得唔得閒,仲叫我老公去霸定位飲茶,老公聽完呢個電話火都嚟呀,佢探你咪你去招呼佢地囉,有三個仔女但愈聽話的愈被洗得多,孝順的做多d?點解唔理人感受,人地仔女孝順全家出動你又不甘示弱嗎?點解阿哥可以唔得閒阿妹可以唔洗出現,我地又冇得唔得閒呢?君子之交淡如水,莫非家人都要一樣嗎?

12 則留言:

  1. 拜年太麻煩,而且耽误时间,見過面咪得囉,你99霸道又偏心。
    「孝」是很難做的一個字!
    雖然話唔係全部99都係咁衰嘅,睇下邊個唔好彩囉!
    話之佢啦,個心鬧下,喺呢度同我地呻下會舒服啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不識趣的老人家令人難受呢,想探佢多d都唔敢呀,少接觸安全d!

      刪除
  2. 其實新春大家聚首是開心事,長輩應該要識做.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得我地全家年年都同你一齊去拜年都已經好好啦,點解唔心足喎!

      刪除
  3. 以前我父母D親戚都係拜來拜去架, 有好有唔好啦, 大人係嘥時間, 但作為細路仔嘅我地就好開心(細個無乜野玩). 宜家我地係一日一邊親戚咁集中去一處食餐飯交換吓利是咁, 係方便咗, 但氣氛就大不同了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前d人驚唔去番人地屋企唔禮貌,而家唔會啦!老公得幾日紅假放,四日都俾咗兩日你啦,仲想點!我女拜年更加悶到嘔,得佢一個細路仔,又冇得睇電視,打機又話冇禮貌,邊有咁多野同你地講喎,見一陣咪算囉,有d野太刻意好令人反感架!

      刪除
  4. 其實拜年都係心意啫,攪到咁煩都唔知為乜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來開心既假期,點知又攪到人咁苦腦!

      刪除
  5. 拜年本來係開心事,不過我騰完年初1,年初2都攰到頭到赤,真係做唔到太禮勻了~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年周圍走又唔夠瞓的確好傷身,忙完了舒服哂!

      刪除
  6. 讓妳老公自己去同佢媽媽講,不用妳咁煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我替老公煩啫,當日我一早已約了外國回來的舊同學團拜呀!結果我老公嗰日一早去霸定位俾佢地飲茶,再望住佢地打牌,再一齊晚飯找埋條數先可回家休息呀,真淒涼呀!

      刪除