http://mghml.blogspot.hk

2014年2月25日星期二

血壓

呢排情緒成日起伏好大,好容易激動,俾阿女激一激,一下子就出現火滾情形!突然心血來潮用個血壓計check下,嚇c我了!以往我的下壓是6x上壓120-130左右,呢次係上壓130下壓98呀,試過好多次,下壓都係過90;唉,我唔想成世要食藥呀!)))

20 則留言:

  1. 我唔係好了解下壓,上壓又唔高喎,我諗你可能太緊張,想辦法減下壓啦。

    回覆刪除
  2. 冷靜d... 放鬆d... 女係要慢慢教既,身體要緊呀﹗

    回覆刪除
  3. 呢排我湊住哥哥仔, 可能係男仔關係, 真係幾勞氣, 有時真係會覺得自己心跳加速架! 所以我對住佢好多時都要深呼吸先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲要飲埋冰水, 或沖個凍水涼來COOL down自己架~

      刪除
  4. 其實上咗年紀,同精神長期處於緊張狀態,
    血壓高一d都唔奇仲係好正常添╮(-_-)╭
    唔駛咁擔心(*^.^*)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 血壓似股市,有升又有跌 ~

      刪除
    2. 不能不正視呢, 因為太髙會爆血管呢, 因為有幾次下壓仲過了一百大關呢~

      刪除
    3. 不用擔心,只要自己時常check住d血壓就唔會出大事嘅,最怕有好多人以為自己好正常,到爆咗血管才知道味仲慘 |(- _-)|
      依家好多年輕人都有高血壓.膽固醇同糖尿病,呢班朋友(高血壓.膽固醇同糖尿病)隨時隨地都會上門探訪,你驚都冇用。
      不如用平常心過日子啦<(‵▽′)>

      刪除
    4. 知道,不過會時時提醒自己放鬆及留意住血壓!

      刪除
  5. 放鬆心情最緊要,如果唔係遺傳,可以做多啲運動,鬆弛神經。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能都有d遺傳架,因為媽咪嗰邊,我d阿姨舅父個個都血壓高架!不過我都會開始注意放鬆d自己了!

      刪除
  6. 唔舒服血壓會高啲㗎,我比你高好多啊!只好盡量心平氣和,共勉之~~~

    回覆刪除