http://mghml.blogspot.hk

2014年2月20日星期四

不自量力

近期總想吃些辣既野,膽粗粗買了這樽蝦米朝天辣椒,煮了碗粉加一少匙試下先,辣c人喇,原來我都幾唔食得辣,可能辛辣麺已是極限了!

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 少少吊下味不錯,但這款太辣了!

      刪除
  2. 回覆
    1. 慢慢適應啦,不過我老公食得好辣架!

      刪除
  3. 好可惜有蝦la 如果唔係我見到都會想買來試試, 因為我好鐘意食辣

    回覆刪除
    回覆
    1. 有蒜蓉味的,我突登買呢款蝦米味咋!

      刪除
  4. 一睇個名就知道辣啦(朝天椒)(/_\)
    下次買李錦記XO醬味算囉\(^ 0^)/

    回覆刪除
  5. 辣, 我最近都喜歡, 但原來是神經緊張先會越喜歡食 > <

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿月,妳就真係一隻名副其實的(朝天椒)啦\(^ 0^)/

      刪除
    2. 我見你咁鍾意朝天辣椒咪又想試下曪,都話咗我不自量力啦!

      刪除
    3. 哈哈,我都叫你食XO醬算囉^^"

      刪除
    4. 我有食XO醬呀,仲食埋麻辣粉呀,哈哈!

      刪除
    5. 我似朝天椒咩, KAKA

      刪除