http://mghml.blogspot.hk

2014年10月4日星期六

離群

最近一星期社會氣氛都差,佔中反佔中學聯大學生,周圍充斥着不愉快的氣氛,電台電視社交網站都講呢d,令人情緒好差,不期然令我都好唔開心!

咋晚囡囡曾就讀的幼稚園有一個升中重聚日的活動,邀請所有當年一齊畢業既幼稚園同學及家長出席聚會,我一向怕呢d聚會,不過囡囡又好想參加喎,咁我呢個阿媽唯有頂硬上陪佢一齊出席啦!囡囡同一個當年幼稚園唔同班但小學又一齊讀既同學一同作伴,可憐我又孤零零的一個,見番當年既同學仔同家長我都少少開心既,不過囡囡反而同自己班既同學零交流,所以我都顯得格格不入自己坐埋一邊,好不容易捱了兩個半小時以為甩難可以散會了,但臨走時一位家長滿腔熱情叫她囡囡及我女一齊影相,之後問我攞電話號碼當晚還把我加入了群組呢,0h my God,最怕應酬的我又立刻變得情緒不安了,可能我同呢班家長唔啱咀形啦,我覺得一齊時冇共同話題好辛苦呢,退出群組又好似不太好,唯有一路唔回應啦,唉,點解我好似好難合群咁既,總是在不適合的人群中穿插,總是難碰到啱key既人!

18 則留言:

  1. 都有家長把我add入佢地群組的chat room, 佢地平時講D野我都唔太啱channel, 所以睇下就算, 又未致於怕同佢地相處, 但真係無咁多時間參與佢地D活動!

    回覆刪除
    回覆
    1. Whatsapp帶來方便亦帶來苦惱,有時真係話不投機半句多架!

      刪除
  2. 如果你和群組的人不是很熟,就選擇她們聊得非常開心的時候插話進去,會比較容易融入進去,多嘗試幾次就會適應了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 他們的話題多是樓市,股市,旅遊,我完全答不上呢亦沒興趣,所以應該會選擇沈默!有些人很投緣是不需找話題的,如果每次都話不投機,真的係難勉強,不過基於基本禮貌我才給予電話號碼咋!

      刪除
  3. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  4. 群組呢家野我都唔o岩, o岩傾一齊傾ok, 但無野講又要keep 住個群組都唔知為咩, 曾經我退出左一個幾個月無對話 (零交流) 的群組, d 人又發晒癲問我咩事, 搞到我犯下了彌 天大罪咁.... 無言及無奈....

    回覆刪除
  5. 可能嗰位家長都是基於禮貌才叫妳加入群組。一樣米養出千百萬人,人人性格也都不一樣,不可能為了埋堆就為難自己,一於啱就傾幾句,唔啱味delete佢囉,無壞架,又唔係同佢做人世,最緊要自己舒服,唔駛客氣亦都唔駛假裝好人來勉強自己。可能這樣做好寸,不過都係嗰句:做人千祈唔好害人,亦都唔駛就人,最緊要自己開心!!其他的....管他!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係要好好學習灑脱呀,學習顧自己感受多於他人,我太唔錫自己了!

      刪除
    2. 妳太善良又唔識防人,須知道人善被人欺,馬善被人騎!!!!
      好人會成日被人蝦架,適當時要反一反佢,就好似佔中班學生咁,依家政府都要同班細路傾。

      刪除
    3. 呢班大學生直頭巴弊啦,政府都冇哂佢地符呀!

      刪除
    4. 有好多嘢眼見不為真,耳聽不為實!!要用智慧去分析,所以我哋呢班c9都唔好評論咁多啦,一於係度繼續講吓自己心事和吐吐自己苦水算罷啦(*^.^*)

      刪除
  6. 嘗試適應同唔同嘅人交流下,慢慢會有改進㗎,唔好收埋自己。 ^^

    回覆刪除
  7. 我同你一樣好怕呢D情況

    回覆刪除