http://mghml.blogspot.hk

2014年9月18日星期四

中一學校生活點滴

暫時返咗三個星期學,囡囡都算適應得唔錯,對呢間中學開始有歸屬感了,參加了很多活動(女童軍,田徑,話劇組,英詩朗誦,敲擊樂),返學時間比以前長了,因為課後常有活動,朝早7點多出門口晚上6點回家,同大人返工一樣,不過晚上仍要做功課;但比起小學已舒服得多了!

小時候我好憎返學架,因為返完學已經好累,但夜晚仲要做功課!所以我成日同媽咪講想快d出嚟做工,因為放工後便自由了不用再做功課或其它野,可能我係大懶蟲掛,所以囡囡叻過我好多呀!

😊😊😊😊😕😕😕😕😄😄😄😄
P.S. 
不過有d小插曲,阿女既飯腳同學仔病咗冇人同佢食飯呀,佢要一個人食孤獨午餐好唔開心喎,咁我一於去陪佢食番一日冧下佢啦!可能我係孤獨精掛,我又唔怕一個人食野喎!

7 則留言:

  1. 回覆
    1. 預祝你生日快樂,身體健康,主恩滿滿,全家人都齊齊整整平平安安!

      刪除
  2. 要適應一個人食野唔易, 比d 時間佢, 小朋友唔應該孤獨o既 :) 以前我記得我中學放學最遲都係四點, 邊有而家咁多多野搞, 不過我都唔like做功課及考試, hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚又放晏了,真係好似返工咁呀,暫時佢都適應得唔錯,我自己就仍然適應中!

      刪除
    2. 哈哈, 明白, 明白, 慢慢適應下啦, 你得o既 ~

      刪除
  3. 佢好叻啦,媽媽妳加油噢^^

    回覆刪除
  4. 佢真係叻我好多呀,我要加多100倍努力呀,請代禱呀,thx!

    回覆刪除