http://mghml.blogspot.hk

2014年10月16日星期四

Job

我呢輪突然好想好想返工,好羨慕人地有工返呀!

前幾日13/10/2014(星期一)我去了試一份我從來未做過既工,是最低工資的,不過我鍾意佢時間短學校假期,可惜我冇本事做呀(原來係一份要勞力既工),只做了一日咁多啦,後遺症係而家仲周身骨痛緊呀!

本來想做d野增加d自信心俾自己,點知做完仲down,連最低工資都冇本事去賺!

14 則留言:

  1. My dear不要氣餒!!可能呢份工唔啱妳啫,有聽過「有志者,事竟成」呢句說話嗎?
    天生我才必有用,不要看輕自己呀!!!為妳加油p(^O^)q

    回覆刪除
  2. 再找份適合自已的,加油

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱既點會一搵就啱呢,再慢慢試啦,thx!

      刪除
  3. 慢慢試找份適合自已的 ;) !

    回覆刪除
  4. 慢慢來啦, 鍾意小朋友嘅可以留意幫人帶孩子幾小時. 或者你留意下附近D學校小食部請唔請人, 由Part time做起, 負責派下飯咁, 早D起身攞果D免費報紙有登廣告的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好,多謝妳!我會再留意一下的!

      刪除
  5. 知道自己唔適合份工, 早d 走未嘗唔係好事, 我都想找另一份工呢 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然我有張會計國際認可的證書, 但我卻不是會計的材料呢, 有時覺得人很多時都充滿矛盾的

      刪除
  6. 不如試下幫人湊小朋友啦...我覺得你OK啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 可遇不可求呢!而家搵番d自信最緊要呀!

      刪除