http://mghml.blogspot.hk

2014年9月10日星期三

空巢期

囡囡返中學已一星期多了,暫時算適應得不錯吧,但佢仍然體力欠佳,始乎每日都疲憊不堪,暫時迫佢飲雞精幫手先,希望遲d會好d!

佢開始自己返學放學了,不過要轉兩次車時間仲未預得咁好,功課方面我都管不了,因為冇手冊寫功課又不是明天交所以幫不了忙!是時候我要開始學習放手了,不過我先要好好整頓自己既生活先,因為我要重新適應這空巢期,不容易呢!

13 則留言:

  1. 囡囡開始上中一,想理也沒法理!!如果有空閒時間,可以找些part time嚟做,又或者返教會做吓義工幫吓人,還可以上網學吓整d好味食物等囡囡同老公返嚟一家人食!!好過一個人戇居居都唔知做乜好。

    回覆刪除
  2. 暫時未有方向,希望唸得掂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前我未搵到工留在家, hea 左一星期我都吽下吽下, 唔吽死都悶死呢 ~

      刪除
    2. 咁我都好多家務要做架!
      咁新工做得如何?

      刪除
    3. 新工暫時ok 呀

      刪除
  3. 中一至中三的孩子是反叛期,都要多加關注架。哈哈,你有排還未到空巢期呢。

    回覆刪除
  4. 你可以做的就是做支援,供應美食,聽她訴苦!

    回覆刪除
  5. 叫呀女早D瞓啦, 飲雞精冶標不冶本喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難叫佢早瞓㗎,佢愈夜愈精神,十點上床成十一點先瞓著呀!

      刪除
  6. 搵啲自己嘅興趣,做下義工都可以,唔好時時擔心女女就得啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成世人都傻下儍下一舊雲咁,而家先嚟尋找自我,真係要好好發掘自己既興趣都唔易呀!

      刪除