http://mghml.blogspot.hk

2014年9月4日星期四

矛盾



好多時都發覺自己好矛盾,我份人比較被動及慢熱所以好少會主動打電話俾人或約人去街!

最近一個已移居海外的中學同學因要回港奔喪所以便相約出來一敘,其實我又想出去但又怕應酬,因為自己係一個冇返工既師奶仔,佢地個個事業型又經常出差,我覺得自己會冇話題傾囉!但我又成日唸自己又唔會搵人,如果人揾你你又唔去,咁我又真係會變成孤獨精架喎,又想A又想B,我份人真係矛盾架!

17 則留言:

  1. 你想得太多了,師奶都唔簡單架

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我對師奶兩個字好敏感呀!

      刪除
  2. 去啦,實際上妳太看不起自己,其他人冇㗎,妳為女女家庭做好多野,這些更重要 ;) !

    回覆刪除
  3. 每個人都有自己的岡位,不論誰高誰低的,
    放鬆心情去聚舊吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳,咁我一於出去鬆一晚啦!

      刪除
  4. 中學同學難得聚舊,有時間緊係要出席啦!!!一於go,go,go!!!\(^ 0^)/
    上帝造每一個人都有特性,不要妄自菲薄呀!!(>﹏<)
    我就覺得妳又善良又賢慧啦!!!p(^O^)q

    回覆刪除
    回覆
    1. 面红添,多謝妳鼓勵,咁我一於go go go啦!

      刪除
    2. 對, 你有你長處, 人比人比死人架, 自信, 自信, 自信 !!

      刪除
    3. 多謝,多謝,多謝!中秋節快樂呀!

      刪除
  5. 作為師奶, 我覺得師奶很偉大的. 每個人都需要適當的應酬吧.

    回覆刪除
    回覆
    1. 師奶要應酬絕不容易呢,因為師奶晚上最忙碌,如出外首先要查看有冇人幫手睇女,當日功課默書多唔多,明天是否要早起,所以........, 不過久不久出外鬆一晚的確可舒緩一下既!

      刪除
  6. 去啦,少少嘢唔使諗咁耐,要對自己多一啲信心,你係超級幸福嘅師奶。

    回覆刪除