http://mghml.blogspot.hk

2013年9月12日星期四

十六年前既今日

今日係我同老公既結婚週年呀,不經不覺十六年了,不長也絕對不短的日子,直至尋晚我都忍口唔提佢,好在今朝一早佢已問我記唔記得今日咩日子喎,即係佢記得啦!

今晚我地在家打邊爐慶祝,佢放工買咗三隻大蟹及兩大個日本水蜜桃回來,全部都係我愛吃的,不需什麼名貴禮物,佢記得今日加上咁有我心買我愛既食物已好心甜了,希望我地未來既日子會更好更開心更愛對方!

30 則留言:

  1. 講得啱,真係唔需要咩貴重禮物,只要記係心及對你既喜愛清楚上心就已經好足夠啦!祝你們幸福快樂。

    回覆刪除
  2. 十六週年快樂! 買咗你喜歡吃的都不錯呀~

    回覆刪除
  3. Happy Anniversary and May your marriage be Blessed with love, joy And companionship for all the years of your lives!

    回覆刪除
  4. sweet~ 好多男人都唔會記得依d special day~ 唔知我老公六年之後仲記唔記得呢~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  5. baby,happy 16th anniversary!
    睇你都幾識應呢度喎:)係舊blog你都唔會日日寫,但呢度就可以睇到你每日嘅心情,keep on!好事嚟架,我為你加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello Celia, 終於見番你喇!呢度寫得方便d,因為用電話寫又可以上相好方便嘛!

      刪除
    2. 16年可比美楊過同小龍女了, HEHE, 多點欣賞, 少點抱怨, 其實人生滿是喜樂的~

      刪除
    3. baby & moon看到你倆在此開blog都唔錯啵,我還沒有時間去想自己的blog何去何從?因為自己的日常生活實在太過豐富(爆^O^)除了工作還要去探訪,又要同兩隻狗狗去狗公園玩,又要追running man。haha人哋晒月光我晒命,無論點都好我一有時間就會嚟探你哋架喇,預祝你哋中秋節快樂啊!

      刪除
    4. 我地三個又喺呢度相偶了,

      刪除
    5. 祝大家中秋節快樂!

      刪除
    6. 弊啦, 真係好唔習慣, 在此處留言, 又無通知無盛, 有人留言都唔知lor > <

      刪除
  6. 我都覺得唔一定要名貴禮物...記得先最重要...HAPPY...

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時為止結婚週年同生日都一定記得既!

      刪除
  7. happy16th anniversary 祝妳同妳 honey 永遠都恩恩愛愛 , 開開心心 ^^

    回覆刪除
  8. Happy Anniversary!
    咁有心既伴侶,足夠了!
    祝永遠恩恩愛愛!

    回覆刪除
  9. Happy Anniversary!祝你地永遠恩恩愛愛.

    回覆刪除
  10. 多謝!在此也祝Mandy你一家中秋節快樂呀!

    回覆刪除