http://mghml.blogspot.hk

2013年9月10日星期二

貼身膏藥

9~9~2013(mon)舊同事嫁女請我飲,要安頓好一大一細才可獨自出街,於是等老公放工接手湊女才可出發,當然一早要阿女做哂功課先得啦!其實都算早開席了,8點半已開始食,心血來潮9點半望下個手機,阿女留咗兩次what's app 話已經冲涼瞓覺了,安心了!突然阿女來電了,傳來飮泣聲,話好掛住我喎@@, 又會咁癡身既!快極都十點幾先散席啦,不斷的what's app 我,佢一直唔訓等到我十一點半呀,陰公,今朝一早烏烏下咁去返學呀!冇唸過佢會突然間
咁掛住我喎!

17 則留言:

  1. 始終小朋友麻, 唔好低估自己對她的影響力

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 都係架, 幾心甜既, 所以都係生女好~

      刪除
  3. 我個女唔咁痴身...好羡慕你呀...

    回覆刪除
  4. 好心甜,呀媽當然係最好啦

    回覆刪除
  5. sweet~ 尤如咪芝見唔到我, 都會掛住我咁lor! XD (好在佢唔曉用whatsapp!)

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha, 可能你教下佢佢識用架!

      刪除
    2. @@" 識用都冇用.... 佢冇手機.... wakakaka!!!

      刪除