http://mghml.blogspot.hk

2013年9月6日星期五

絕對係好煩既煩惱絲

我對於自己既髮型通常好快就會睇佢唔順眼,因為又薄又少,冇咩髮型可揀!不過都要攪得似樣d架,今日一於染一染色等佢粗糙d厚少少,遲d先電下髮啦,真係好怕喺髮型屋坐幾粒鐘呀!好羨慕阿女d頭髮呀,又黑又有光澤又夠多,佢既煩惱竟然係太厚太多喎,真係吹脹呀!

17 則留言:

  1. 回覆
    1. 月兒, 你嗰邊留唔到言嘅?! 話有權限bor! ><" 仲有, 你找到我的網誌未吖?!

      刪除
    2. 我都留唔到俾月兒呀!

      刪除
    3. 係LOR. 但月兒似未發覺...

      刪除
  2. 我同你個女一樣!!! 又厚又多真係好煩!!! 加上以家又長

    回覆刪除
  3. 我既煩惱都係太厚太多喎,咁你係咪都吹脹呀?! XD
    btw, 你有冇發現你依喥show出黎嘅時間有d問題?? 快d set返好la! ( 在設定吖! )

    回覆刪除
  4. 我髮型10年不變,只有長同短

    回覆刪除
  5. 我都係 , 啲頭髪又薄又幼 都唔知點搞先好睇 ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡直係冇得攪呀,我尋日染髮等佢硬d!

      刪除