http://mghml.blogspot.hk

2011年12月1日星期四

唔work

唔 w o r k
2011年12月1日上午11:35朋友累積瀏覽 35 15

呢幾日都好累呀, 因為呢幾日都過海幫媽咪間新屋打點, 每日來回兩轉去"迷你倉"攞野回家再放番好(因為媽咪都好大壓力呀), 以前佢慣咗間屋唔整齊, 而家靚靚新屋~~~細佬個女友成日上來巡裝修, 因為第日結婚之後佢地o係度住嘛, 所以細佬唔俾媽咪d野周圍丟, 媽咪就派我返去幫佢"汁"返好d野喎!

我朝早湊完女再過海回娘家開工, 搬搬抬抬幾個鐘之後回來湊女, 之後再同囡囡一齊去買餸回家, 再同自己屋企開工整餸, 洗衫接衫"吼"住囡囡做功課~~~~~~好累好累!!! 而且可能唔做慣搬搬抬抬既野, 所以d手臂都好痛呀! 平日我"洽"眼瞓既話一杯奶茶就可以醒神過來, but........呢幾日唔 w o r k 呀, 而家再飲緊第二杯既coffee了, 仲有咩方法醒神d呢(我飲普洱茶日頭係提唔到神呀)??? 

尋日累得滯湊完女放學我竟然唔去買餸呀!!!!!!! 攤o係屋企成五點先去雪櫃搵下有咩可以食啦, ..................結果係醃件雞扒+意粉醬炒意粉啦, 冇菜咁點呢????? 好在有一罐菠蘿即刻再開多罐椰果, 加埋粟米粒, cut埋蘋果粒, 一於食沙律啦, 囡囡最開心呀(因為唔洗食飯吖嘛):p! 今日媽咪約咗人去唱k~~我休息下啦!

沒有留言:

發佈留言