http://mghml.blogspot.hk

2011年10月27日星期四

我思我想


                    
好多blog友都好關心地問我最近點解唔update個blog, 其實一來我既自由時間唔多, 有時只足夠偷偷地巡blog, 有時心情唔好唔想打負面野影響其他人, 所以只去巡blog探人便算了!

其實人真係會受他人影響架, 我不嬲都算是一個"負面人"~唸野唸唔開心既多, 雖然好想改變呢d思想, 但我始終見人唔多(獨處多d), 所以.......!

最近個多月媽咪來了同我一齊住, (自從daddy唔o係到度之後, 媽咪成日心情都唔穩定), 大家一齊同一間屋仲難攪, 我心情唔好會唔出聲講野會冇高低音
, 媽咪一定feel到啦, 佢越撩我講野我越燥, 佢自然都唔好受啦, 不過我都唔想架, 但咁可以點啫!  呢幾日又到"生理期"了, 次次呢d時候身體都會差d, 所以"感冒"又嚟探我了, 今次仲"失血"太多, 個人又暈又虛, 但.......d家務又唔等得, 如果個銀包d$好似我屋企個"污衣籃"咁就好喇~~~~~常滿呀!

其實一至五既時間樣樣野係fix咗冇得轉, 所以星期六日我都好想出去抖抖氣放下自己, 但囡囡上星期唔合作呀, 星期五晚做唔哂d功課, 星期六早上又做唔哂(下午回校學奧數), 結果星期日都要在家做功課, 我頂唔順喇
又發咗癲呀, 點解又要我用d眼淚來換佢用心做功課呢!!!! 下星期又測驗(即考試啦)了, 今年開始大把野要溫呀, 不過一d都未開始溫呀!!!)))))

沒有留言:

發佈留言