http://mghml.blogspot.hk

2011年12月26日星期一

有心冇力


25/12/2011 預備了一扎鮮花聖誕日媽媽洗禮後送給她的(她當然估唔到有花收啦), 佢好驚喜呀, 因為佢另一個朋友亦送了一扎花俾佢, 而媽咪最驚喜既當然係細佬都有出現啦!
 
不過呢輪我超級疲累呀, 三杯咖啡奶茶都唔掂, 仍然累到不得了(真係成日想瞓覺呀, 成日都想瞓著呀) 結果囡囡今年生日超級平淡呀, 去完媽咪浸禮想同佢去ocean park, 不過因為冇拎身份証冇得free所以取銷行程, 之後想去山頂坐纜車, 但......超級勁多人, 結果又取銷行程! 冇幾耐囡囡唔舒服啦, 可能因為食了勁"簡"水既麵, 所以要不停搵toilet佢好辛苦, 所以最後要立即"打道回府"了, 臨回家前去超市(一田)買野回家打邊爐, 我忽然決定即刻俾$100囡囡佢自己任意發揮, 結果佢買了一包車厘茄, 一杯日本桃子jelly, 剩下來既$就全部入了"豬仔", 我都唔好意思呀咁平淡咁同佢慶祝生日, 希望出年預備功夫做得好d啦!

沒有留言:

發佈留言