http://mghml.blogspot.hk

2011年12月9日星期五

我係怪獸

                   

今朝同囡囡返學好趕好趕呀, 成7:40am先出門口呀(當然冇遲到啦), 不過要好急步咁行囉, 最唔鍾意星期五要小女童軍, 因為件制服要著好耐又要繫圍巾, 一早又要煮飯俾佢拎, 湊完佢返學一輪忙碌過後, 又唸起要幫囡囡換購聖安娜個"輕鬆熊"袋仔(尋日屋企附近間聖安娜已經冇哂貨啦), 拿拿淋去第二區睇睇有冇啦, 好彩俾我換到一套啫, 再去百佳買一大袋餸回家, 已筋疲力盡了!

唸住可以好好抖一抖啦, 點知突然醒起今朝冇俾餐具囡囡, 點好呢? 不如由得囡囡自己唸辦法啦, 但係.......而家p.4開始要o係飯堂食飯, 唔訂飯既同學坐另外既長檯, 囡囡話過俾我聽佢坐中間位, 咁如果一開個飯盒先知冇餐具就會好"呢hea"架bor, 咁好啦~~~我一於怪獸一次, 做個"怪獸家長"送去學校俾佢啦!

橫豎都出開街一於去圖書館幫囡囡借6本書返來等囡囡放學開心
下啦! (因為囡囡好鍾意睇書ga, 不過佢又唔得閒去借喎!)

我而家對腳好累好累呀!!!))))))

沒有留言:

發佈留言