http://mghml.blogspot.hk

2014年6月9日星期一

江山易改,品性難移

以為自己呢幾個月思想有改善,原來我唸野一直冇改變過,仍然咁負面!

話說尋日約了媽咪同舅父去食午餐,不過只約了早上大慨時間未約實既,我唸媽咪大概十點返完教會我十點半去搵佢咪啱囉,舅父又whatsapp我佢要十二點先到(但我已on the way)! 一直打俾媽咪都冇人接聽,唯有同囡囡呆在吉野家食下野坐住等啦,一直打電話俾媽咪,直至十一點八先揾到佢,我個心急到CC下,極度擔心,會不會暈咗冇人知?點解佢明知我會揾佢都冇哂影?究竟發生咩事呢?全部在我腦中都係負面思想!唉,最後佢竟然話電話按了震機,之後又話差緊電,究竟知唔知我好擔心佢架!

20 則留言:

  1. 老人家稔野係你急佢唔急的,下次預先約仔细d囉!
    放鬆一些!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係了解d老人家呀,全中呀,我急佢唔急呀!

      刪除
  2. 俾我都會擔心架,好正常呀

    回覆刪除
  3. 咁諗都啱呀, 忽然間唔見咗人好難令人唔亂諗!

    回覆刪除
  4. 因為妳太愛佢同緊張佢,所以先會搞到自己精神緊張!!
    如果妳把每件事情看得像心臟病發作那麼嚴重,妳最後也會死於心臟病。
    每事不要看太重啊!!!!看得太重,致命就在此!!o(︶︿︶)o

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都驚好快C於心臟病呀!

      刪除
    2. 要學懂放鬆,放心和放手!!
      妳每事看得太緊和太重,不只妳自己活得辛苦,妳愛的人也一樣辛苦ga!!!!
      逐少逐少將心和視線移開,找些自己有興趣的事去做,慢慢妳便會壓力無咁重ga la

      刪除
    3. 我努力揾下自己想做咩先得!

      刪除
  5. 你擔心佢都正常姐, 有咩問題, 不過你可學習比多D 信心佢, 佢咁大個人, 她自己會有足夠能力照顧自己, 反之你就唔識照顧自己, 我同意 celiamama, 佢未有事, 你已經先自己嚇c 自己了, 幾不值。_

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖說江山易改,品性難移, 但改到 0.1 都叫改, 有心去認清及肯去改變你已經比其他人叻了, 加油啊 ~

      刪除
    2. 因為開始發覺佢冇記性思想有d亂所以咁擔心啫!不過再係咁我真係怕我頂唔住呀!

      刪除
    3. 只要唔係病, 有時無D 記性都開心架, 人生流流長, 識食識ZZZ 識返屋企已足夠了

      刪除
    4. 好,學下感恩於識食識瞓識返屋企已知足,thx!

      刪除
  6. 擔心係正常,但係唔好過分擔憂,學習放鬆自己多啲啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者有d野自己擔心不來既,會開始嘗試祈禱交俾天父!

      刪除
  7. 有時人就係咁樣,永遠就係覺得自己好大好識得照顧自己,但係到你覺得無嘢時,佢又會覺得妳好唔擔心佢,唔理佢無佢心喎!永遠有佢諗就無為人諗囉!

    回覆刪除