http://mghml.blogspot.hk

2014年6月21日星期六

一點甜


我平日對甜食麻麻地,不好甜品糖水之類!今日卻突然好想食栗子蛋糕,好想食d甜野,小小願望又能力範圍許可,一於滿足一己私欲,食完大滿足!

有時~給自己生活中的一點甜,能讓自己走得更遠!


15 則留言:

  1. Baby lovely你進步了很多,一個人開心與否在乎你將滿分放那裡!

    回覆刪除
  2. 給生活加點糖,這是生活智慧呀;困境,我們躲不掉,但如果總想著苦,日子會更苦。相反,如果想想甜,就感覺好多了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 即使是自欺欺人,片刻的甜都是好的!

      刪除
  3. 給生活加點糖,這是生活智慧呀;困境,我們躲不掉,但如果總想著苦,日子會更苦。相反,如果想想甜,就感覺好多了。

    回覆刪除
  4. 若果舌尖上一點甜,能解煩惱,不妨好吃點呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘗試改變自己一點點,希望有新領悟!

      刪除
  5. 真正重要的.......不是甜與否
    而是妳的心.......感覺
    隨心而行就最快樂不過!!加油啊baby,妳又邁進一小步啦\( ̄<  ̄)> 

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好慶幸你走前一步, support, support ~

      刪除
    2. Honeycelia: 隨心所欲絕非易事,做得既盡做啦!

      刪除
    3. Wong moon: 多謝你support我呀,希望自己再一步步向前啦!

      刪除
  6. 我唔開心既時候,就一定會想食甜嘢架!如果哭時就更加會想食。。。今日真係好想食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你今日唔開心?食粒朱古力先啦!

      刪除
  7. 我反而成日都想食甜野, 無蛋糕食咀含一塊朱古力也很開心, 宜家年紀大唔敢食太多, 但每日都有食兩三粒m&m....

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁2至3粒M&M好少啫,令妳開心最重要呀!

      刪除