http://mghml.blogspot.hk

2014年5月27日星期二

為食貓

呢幾日好熱呀,一早湊完返學一身大汗去食份早餐嘆杯凍啡先去買餸!

我份人好怕悶所以唔可以日日去同一個街市,所以我搭車去了他區既街市濕平,買得好開心好滿足呀!有人落足咀頭叫我買糭,本來冇打算買,後來又心軟了,一於一隻紅豆一隻綠豆啦,十五蚊一隻,盛惠三十大元啦,好在又幾好味喎yummy,拿拿淋冲番杯普洱消下滯先得!
食咗半隻先記得影相!



14 則留言:

  1. 我都好鍾意去唔同嘅街市行㗎 XD

    回覆刪除
  2. 每個街市各有特色,我都鍾意周圍行 ^_^
    兩隻粽夠晒平靚正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 街市d糭平d,奇華既糉要一百蚊一隻呀!

      刪除
  3. 原來依家d糉賣得咁貴架(⊙0⊙)
    下年包糉預埋妳*\(^0^)/*

    回覆刪除
    回覆
    1. 你包既係愛心糉呀,多謝你先!奇華既糉要一百蚊一隻呀!

      刪除
    2. 奇華嘅糉裡面有粒干榣柱同鮑魚架,緊係要咁貴啦!!
      我哋d平民糉雖然冇料但用愛心搭夠\(^ 0^)/

      刪除
    3. 平民愛心糭好味在心思心意,奇華係俾d冇愛心糉食既人買嘛!

      刪除
    4. haha~~~妳氹得我好開心呀(^o^哇)~~(^0^)哈~~(^○^)哈~~

      刪除
    5. 講事實啫,冇賣口乖架!

      刪除
  4. 我喜愛至cheap、至不起眼又無咩料的綠豆糉多d ^O^

    回覆刪除