http://mghml.blogspot.hk

2014年5月30日星期五

放手




究竟為人父母幾時開始可以放手俾囡囡開始學習獨立,開始有社交活動呢?想當年我全個讀書時期都唔可以自己去街架!

我真係唔知呀,究竟幾多歳可以俾佢自己去街?其實由六年級開始我已經俾佢自己放學回家,當然最重要係因為佢已經有電話,一放學要立即打電話俾我先啦!考埋今日試已經考哂所有六年級要考既試,返多幾個星期學六年級便完了,要升中學啦!所以幾個同學仔約了明天一齊去行商場食午餐,佢地第一次自己出街咋,四五個十一二歳既細路去餐廳食野會係點架呢?好輪盡?好攪笑?最緊要安全返嚟呀!擔心C我啦,真係長憂99呀!


12 則留言:

  1. 若在親子關係上打好基礎,囡囡便會主動致電回家,久而久之便變成了習慣。
    你不放心,就等於告訴她:「你不行,我不相信你。」
    放手才能放心。

    回覆刪除
    回覆
    1. Ok, 慢慢調適我自己要放手放心!

      刪除
  2. 好同意 Charmaine 嘅論點,要懂得放手!
    時代唔同咗,只要你同囡囡多 D 溝通就可以知道佢哋嘅活動情況,而唔係審問!要畀佢覺得你係信任佢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終在心目中十一歲仍是好細個!

      刪除
  3. 最重要知道她來往的同輩是誰人,品格如何?近朱者赤,近墨者黑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我亦明白近朱者赤、近墨者黑的道理,不過我囡囡是比較純的,其它細路就有d古惑喎,不過又唔算壞既!

      刪除
  4. 你識佢D同學仔, 知佢地人品大概點, 同呀女平時傾多D計, 六年級自己去街唔大問題嘅.

    回覆刪除
    回覆
    1. 學緊慢性放手,六年級開始心思思自己出街了!

      刪除
  5. Charmaine講得啱,多溝通,讓囡囡知道你是信任她的,只是擔心環境安全的,讓她自動跟你多聯絡,減少磨擦啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真係擔心佢安全架,始終十一歳仲係細路,咁細個去唱K好似怪怪的!

      刪除
  6. 可以做到放手, 你好叻叻呀 ~

    回覆刪除