http://mghml.blogspot.hk

2014年4月10日星期四

近況10-4-2014

食咗廿幾日降血壓藥下壓有時可以低少少,不過大部分時間同冇食藥一樣咁高!驗埋膽固醇又係超哂標,莫非又要食藥???
***
總膽固醇超過240mg/dL屬於高血脂!

唯一最開心係呢個半月食咗情緒藥個人冇哂火,從未如此平靜過,我直頭想長期食唔想俾佢停呀!

14 則留言:

  1. 好少人食情緒藥咁快有效,想繼續食就要同醫生商量。

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生都話冇唸過我咁快有成效喎!good news!

      刪除
  2. 哈哈~ 證明D 藥真係work, 但一時依賴好啦, 記住呢份平靜中的開心, 努力把它在不用藥的情況下都發揮出來啦 ~

    回覆刪除
  3. 唔好亂稔野,血壓同膽固醇處理好先!
    放鬆心情!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx, 唯有繼續食藥希望情況有改善啦!

      刪除
  4. 情緒是人際關係變化的指針,雖然吃藥好轉了,但都要靠自己調節,整理和思考,心靈的鎖才可以釋放架!
    最緊要記住:憂慮不會帶走明天的煩惱,只會帶走今天的平安!
    為妳打氣啊*\(^o^)/*

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你為我打氣,會好好記住你送我的格言!

      刪除
    2. 我17號便過台灣啦!!但每天晚上都會check吓e-mail,或者會在page和大家分享,如果有事分享又或是掛住我的話,隨時都可以call我架!!!!
      「分擔....令人憂傷減半;分享....使人快樂倍增」
      Keep yourself happy do you know(*^.^*)

      刪除
    3. 又去台灣,羨慕!玩得開心d,等你分享呀!

      刪除
  5. 你要小心保重身體呀!
    凡事要不要想太多
    要決就是....想了也不一定會最好....順其自然吧.....哈哈哈

    回覆刪除