http://mghml.blogspot.hk

2014年3月21日星期五

醜婦終需見家翁

終於都要去睇醫生食血壓藥了,觀察了三星期,下壓始終不能回落,常常過1⃣️0⃣️0⃣️大関,媽咪話佢太擔心了,叫我不要再拖,一於食降血壓丸,其實次次量都咁高我自己都擔心架,不過當然希望有轉機啦!

20 則留言:

  1. 其實依家三高已經年輕化,有d人因為家族遺傳廿幾歲都有一高或二高,其實最好就對症下藥,千祈唔好介意食藥而拒絕相信自己已遇上呢d朋友與你同行(三高),好好保重自己啊!!!送你兩段金句!!!喜樂的心,乃是靈藥(箴言十七章22節)心中喜樂,面帶笑容,心裡憂傷,靈被損傷(箴言十五章13節)

    回覆刪除
  2. 多謝你,學習面對它接受它吧!

    回覆刪除
  3. 食血壓藥都唔係好大件事,平常心啦。

    回覆刪除
  4. 最重要係身體健康!!!! 而且血壓高好多人都有記得食藥就得ga la!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白,我都知好多人血壓高,不過因為佢地多數係上壓高,但我上壓又唔高喎,多數11x或12x,但下壓往往都10X及11X,所以有d不尋常啫,暫時食了三日藥都未回落呀!不過遲d可能會check埋血脂同膽固醇來買個放心!

      刪除
  5. 有得食藥控制住都唔係件壞事. 除了學會放鬆, 你都要注意飲食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道,我而家多食麥皮,減咸及戒雞皮!

      刪除
  6. 不用擔心, 好好聽醫生話就可以

    回覆刪除
  7. 不用擔心,學放鬆, 身體健康最重要,聽醫生話呀!

    回覆刪除
  8. 早些食藥控制,免影響其他器官!

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道,thx! 會影響其它器官架咩?唔明呀!

      刪除
  9. 高血壓是健康的無形殺手,早發現早食藥,病情可以得到有效控制。

    回覆刪除
  10. 能食藥控制都OK嘅,加油~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,不過最衰係食咗藥下壓始終未能回落呢!

      刪除