http://mghml.blogspot.hk

2014年1月5日星期日

What's wrong?

原來新一年未寫過blog, 今日開齋先!

我好怕收禮物又好怕送禮物俾人架,因為我自小已知道人家送禮物俾你,無論喜歡與否都要欣然接受及多謝對方!但我自己往往都是碰壁的,送禮物仔俾人,換來的反應是:我都唔用呢d既,我都唔鍾意呢個卡通人物.........聽完真係唔開心呀!

早陣子聖誕節(12-2013), 行公司見到寵物寶石既手袋仔同銀包仔都幾靚,二話不說肉赤都買了,唸住一個俾囡囡一個送俾表妹仔一定好開心啫!

點知,囡囡係好開心呀,但,表妹仔既答案係:我最唔鍾意呢個卡通人物既。我O哂咀,冇言呀!咁我唯有即刻話:咁你唔鍾意俾番我啦,我好鍾意架;之後CC地氣收番d禮物入手袋!感覺真係嬲嬲地之餘仲問自己: what's wrong? 究竟點解會咁架,我收人禮物時明明知道人地送野俾我不是應份的,是有我心,應存感激之心架!所以如果我收完人地禮物又唔知回咩禮俾人時就頭痛了!

21 則留言:

  1. 其實送禮物都係表示心意啫,對方好幸福,有你送禮俾佢,咁係佢唔識欣賞~~

    回覆刪除
  2. 嗰個表妹,係味姑奶個女?成日同囡囡鬥叻嗰個?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個表妹仔嘅表現,一定是家教。
      我曾經和你說過,父母就是自己的孩子一面鏡子,儘管大人扮哂有家教,一睇他們的孩子,就知道有幾多斤兩!!(⊙0⊙)

      刪除
    2. 唯有平衡自己同囡囡心態啦,現今禮貎既人真係愈來愈少呀!

      刪除
    3. 同意你地的對話, 所以我開始學習只做好自己本份, 問心無愧就可以, 一樣米養百樣人, 無謂對別人生氣及唔開心而去糟蹋了自己的心情

      刪除
    4. 我都同意「知易行難」呢句。
      「無謂對別人生氣及唔開心而去糟蹋了自己的心情」呢樣嘢,係要有d道行才能做到。

      刪除
  3. 我都怕送禮唔啱人心水,太唔知對方心意的話,我會買嘢食,就算對方唔啱心水,都唔會篤眼篤鼻了。
    至於收禮物,我覺得係心意,無咩所謂呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊有啱哂自己心水架,你估自己買架咩,其實只是領受人地既心意嘛!

      刪除
  4. 好少細路仔收禮物會唔開心, 兔寶寶收粒糖都好高興, 表妹仔可能物質太豐富了~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢衫多書多節目多朋友多,都幾難唸買咩,下次折現冇理由唔收啦掛!

      刪除
  5. 我覺得呢d係父母既責任,應該教小朋友感恩別人的心意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,成日都俾佢地整到我唔開心,d大人又冇咩感覺喎!

      刪除
  6. 我教我個女人地送禮物就算自己唔鍾意都一樣要多謝你...呢D係人地既心意...老實講人地可以唔買俾你架...人地送係人地既心意...應該向呢方面去諗...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,我都係咁教女,無論如何多謝咗先!

      刪除