http://mghml.blogspot.hk

2014年1月18日星期六

尋求良方

呢輪我真係覺得好累好累好累呀,睡眠質數唔好,一早起身對眼都係好累了,撐到中午已經累到好似冇哂電咁,但仲有大半日要捱,好不容易頂到十點幾一定要瞓了,不過又瞓唔淋,轉來𨍭去發下夢已天光了,不,天未光,我多數比鬧鐘還要早起來!究竟食d咩可以令自己精神d呀,我想多d時間用呀,我要多d體力睇電視睇書同做家務呀!

10 則留言:

  1. 有時間試下做瑜珈,其實唔係學咩動作,能學到放鬆,已經得益不少了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 學放鬆真係好重要,等我揾下邊度學先!

      刪除
  2. 我仲衰, 朝早好攰, 愈夜愈精神, 晚上要三四點先瞓著, 第二朝又要一早起身.等D細路瞓咗係有好多私人時間用, 但日日都唔夠瞓, 想長命都好難!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱呀,想瞓時冇得瞓真係人都癲呀!

      刪除
  3. 係咪個人濕重?中醫話濕重都會成日覺得疲倦,同埋可能你太少運動,飲吓去濕湯,做吓運動出吓汗,應該好快無事,加油!

    回覆刪除
  4. 試吓多做運動,放鬆 D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經日日步行好多了,不過始終d血氣都唔好既!

      刪除
  5. 個人燥火都會睡不安寧,盡量食少熱氣食物,或有幫助.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係啦,我愈來愈想食辣野呀!

      刪除