http://mghml.blogspot.hk

2010年12月5日星期日

part-time job



上星期五(3/12)去返咗一日part-time呀, 去咗間playgroup做receptionist, 唔太習慣呀, 因為我未做過呢d架, 都算好生意, 不過因為我自己都係新仔, d人入來報名時問有d咩course同幾$時, 我自己都未清楚呀, 得我一個又冇問人, d客報完名即刻俾$我又驚自己收錯$喎!

本來要7:30pm先收工架, 好在因為我冇key收鋪老板要返來鎖門, 所以佢唔想等我咁耐先叫我6:00pm走咋, 好開心呀唔使坐多個半鐘, 成日都冇去過toilet呀, 終於捱咗一日啦! (不過最唔慣係老闆係外國人, 我唔係幾慣同鬼佬溝通架, 個心好驚囉!) 我暫時只應承佢一星期做一日, 因為太長時間了(10:30am-7:30pm), 咁我仲要take care個女d功課同屋企嘛, 不過坐咗成日腰骨都痛哂呀, 呢d$真係唔易賺呀!

p.s. 不過話時話d人真係捨得呀, 得18個月大既bb已經來上playgroup, 仲要係英文或普通話既, 野都未識講/企都未企穩啦, d亞媽亞爸便攞住d$笑哂咁同佢地來上堂, 個老闆就真係happy喇!

沒有留言:

發佈留言