http://mghml.blogspot.hk

2010年12月30日星期四

唔可以病架


                   
呢輪都唔知攪咩, d骨頭好痛呀, 特別係隻左膝蓋痛到cc下, d情況仲差過d老人家, 想追下巴士都唔掂呀!!!!!

做人亞媽病係最慘既, 自己都周身唔妥, 亞女仲24/12晚開始發燒, 生日(25/12)先來病呀, 食完藥ok啦26/12已沒事, 昨日29/12又開始傷風咳! 假期都就完結喇, d功課仍然未做完呀, 10幾樣功課, 份份都咁有份量(不過都真係好多, 昨日只做一樣中文工作紙-----6版要寫滿既, c未!), 仲話返學要考中默同dictation, 妳話啦我點可以病吖, 我仲要做監督架, 想佢自動自覺去做自己d野------哈哈----妄想呀! 唯有飲多幾杯coffee提起精神, 做妹仔陪小姐讀書啦!

另外28/12終於同囡囡去咗disney補祝生日, 雖然開心不過大家狀態都麻麻地, 我竟然一樣紀念品都冇買呀, 唔知點解冇哂mood既, 不過算啦冇所謂既!

沒有留言:

發佈留言