http://mghml.blogspot.hk

2010年8月26日星期四

兩日一夜團

                   

星期二(24/8)-----8:00羅湖集合出發了, 食完風味午餐(幾好味), 四點幾番到別墅式酒店了, 一幢有8間房, 不太大但環境幾靚幾c服! 之後去浸下溫泉先, 囡囡好興奮呀逐個池玩, 又spa又咖啡, 玩一陣又到薰衣草池幾happy; 夠鐘就去晚餐先(呢餐要求唔高都ok既), 不過我懶得之後又換衫再去溫泉, 所以.........泳衣外加件衫就食飯lu, 囡囡覺得好新奇(因為佢著住件浴袍食buffet呀, 幾攪笑)!
第朝一早食完早餐, 佢兩個又心思思再浸溫泉呀, 我唯有都一齊陪浸啦, 可能夏天關係, 浸溫泉算係淡季所以好少人好c服, 之後又出發去食午餐了!
有surprise.........今日老公生日(825), 導遊小姐突然宣佈有人今日生日, 公司預備了生日蛋糕, 所以食完lunch, 老公便要吹蠟燭分蛋糕了, 但囡囡係最開心呀周圍話俾人知今日佢爸爸生日呀!
5點多玩完兩日一夜團後回到深圳灣, 我地落車先再轉巴士去埋"四海一家"一於玩盡d食埋buffet先返香港, 9點幾到達家門了, 呢個假期安排得唔錯一家三口都好開心呀!

沒有留言:

發佈留言