http://mghml.blogspot.hk

2010年8月31日星期二

抑鬱?


                 

昨日又如常走幾轉, 一早迫囡囡早起同佢去奶奶屋企, 自己再轉車過海再去醫院會合媽咪探daddy, 見星期日daddy情況好似好d胃口亦大咗少少, 媽咪唸住唔煮粥水了煲d飯等佢食肥d啦, 點知一去到佢已經坐係床到發緊脾氣, 又話d姑娘: 已經咁瘦仲日日抽2筒血好辛苦, d亞嬸態度又差想要$, 我地梗係唔出聲啦, 媽咪開飯佢食又唔like了: "我好憎見到d飯呀, d肉都好憎呀, 妳地成日要我食野, 食10碗飯好唔好, 要食得落先得格,!" 又話去唔到"大大"好辛苦, 我話你都冇咩食邊有得"柯"呀? 不過佢都話自己呢幾日脾氣唔好, 我見氣氛嘛嘛地, 我話落樓下7-11買西梅汁俾佢, 等自己出去抖抖氣!
轉頭再入病房睇佢, 佢又要媽咪幫佢洗牙(d假牙要拿出來俾水沖走d食物碎), 又要媽咪倒哂d食物唔要, 我望住媽咪覺得好可憐!(雖然媽咪一d都唔介意), 攪掂哂d野佢話好累, 我地o係度佢好安心想瞓一陣, 好啦我地協助佢蓋好被褥啦, 點知一瞓好在床佢又o係度喊, 佢喊媽咪又喊, 兩老都喊咁既情況我都唔知點好, 安慰一下平靜下來夠鐘我地就走了, 落到樓下走出醫院時, 媽咪話其實我落去買野時daddy又喊過, 唉點算呀! 唸唸下我驚佢抑鬱症睇唔開呀(又成日喊, 又話成日麻煩人地), 打電話上去俾nurse叫佢通知醫生留意下先!
下晝陪媽咪食野再回娘家幫佢攞d被套去乾洗及磅洗, 大家都疲憊不堪時, daddy又打俾媽咪話叫人幫佢放大便但唔成功, 不過褲子污穢了叫媽咪幫佢攞d新既到醫院, 本來昨日我唸住晚上唔探佢了( 因為囡囡都就快開學都要預備一下), 唯有再陪媽咪去多轉啦, 不過我冇入病房呀, 免得佢尶玠啦, 媽咪都唔太c服我陪佢食埋晚飯先自己回家啦! 老公就放工回奶奶家食飯再順便接女回家, 好累好累真係好累!
我都明白daddy住在病房好可憐, 眼唔好耳又唔好, 人又瘦日日俾人抽血驗呢樣驗o個樣, 自己一個俾isolate在房內個個wear口罩當佢生人勿近, 但有咩辦法啫, 佢在醫院有人睇住唔怕, 我唯有多d開解媽咪啦, 不過囡囡開學後返一星期半日我便走唔開了, 希望佢一日比一日好轉及有進步啦!

沒有留言:

發佈留言