http://mghml.blogspot.hk

2013年11月9日星期六

點揀至啱佢呢?

呢個月我既活動都係周圍睇中學,要開始幫囡囡唸中學了!究竟邊間適合佢呢?要活動開心既?抑或入讀大學機會高既?女校?男女校?

唉!仲慘過係我去讀,好大責任呀!仲辛苦過揀老公呀!help))))))

24 則留言:

  1. 無需多慮,同囡囡傾吓,睇吓佢有咩見解!一家人商量吓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 囡囡呢方面冇咩主見,老公都唔太上心 就算參與咋!

      刪除
  2. 其實我覺得一家人坐底chat 下會好d 因為話晒都係你個女去都所以佢有d 咩要求都好重要

    回覆刪除
    回覆
    1. 問咗佢都冇咩邊間鍾意,祇係屋企附近幾間都唔鍾意喎!老公就咩都冇意見!

      刪除
  3. 同佢老師傾吓邊間啱佢程度啦, 女女可能會考慮最好嘅同學讀邊間, 我諗你要問吓D家長老師之後再同呀女傾.

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲d真係要問下老師意見了,因為囡囡成績都算是OK的,祇是唸究竟要保守d定進取d!至於同好朋友一齊佢又唔會唸囉,佢比較自我d!而且而家d細路知同學係競爭對手,d學位咁少點會想申請同一間吖!

      刪除
  4. 你應該清楚小囡的意願, 知道她喜歡什麼, 當你有幾間選擇, 之後同佢慢慢傾下睇下佢有什麼意見, 如佢對那些學校都冇意見, 你可以同佢去睇下, 等佢知道間學校係點再決定。我總認為, 小囡已經咁大個, 應該會有自己的意見, 如佢真係冇講出口, 其實在佢言談間都可以了解到佢嘅思想/意向。
    總括黎講, 選一間佢中恴的中學就好, 因為中學生活其實幾緊要的!! 希望你地最後能順利選對了的學校la!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 再同佢睇多幾間先決定,希望今次揀得啱啦!其實我都有選擇困難症呀!

      刪除
  5. 每1個階段都好煩惱呀!當年買哂啲中學概覽,比我揭到皺哂,還好無白費心機咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢d天書我屋企一定有啦,不過仍然未有心水!有咩心得又心水可介紹?

      刪除
    2. 主要睇係咩組別,第1間選心儀嘅,第2間就唔好選太多人揀嗰啲,因為人地用來做第1志願,已經派哂位,你第2選擇先選,即係放棄機會。
      我當年本住「快人1步,理想達到」來選嘅。

      刪除
  6. 我同事個仔剛升中,聽佢講話要去多幾間中學,聽簡介會,了解和比較下。
    同埋忌貪心,人都是虛榮,貪名校就梗架啦!但太進取,有時害死自己,少少博可以,但一定要定保險線,就算成績多好,都唔好頭幾間全部係多人爭既學校,一間起,兩間止。
    希望囡囡派到心儀中學啦!

    回覆刪除
  7. 我偏向喜歡單一學校,所以我兩個女都係讀女校[]~( ̄▽ ̄)~*

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉咩原因, 點解情有獨鍾女校呢?

      刪除
    2. 因為覺得自己兩個女好靚,入到男女校一定會有男同學追,讀書時拍拖一定影響學業,所以揀齋校,少一重負擔,依家佢哋都已經在社會工作,而且仲係專業人士,有好老公同好男朋友,證明我當初無揀錯。

      刪除
    3. 哈哈,收到,明白哂!

      刪除
  8. 選一間岩佢同佢鍾意既...唔好選錯...到時真係佢好辛苦...

    回覆刪除
  9. 我都覺得揀單性好D,要拍拖都冇咁方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到,好多家長都話同性戀好過拍拖喎,起碼唔會有bb嘛!哈哈!

      刪除