http://mghml.blogspot.hk

2013年11月1日星期五

爭取?進取?

愈來愈對現今社會唔適應,究竟我係適應力強定超弱呢?

囡囡學校仍在考試中,昨天剛考完英文,阿女通常回來都祇會略略提下內容便算,不會好似其它同學咁乜都回家滙報,所以我今早都只是聽其它家長d對話,不過充滿埋怨嚕騷聲音!例如:時間太短了,45分鐘做11版紙,究竟做唔做到架呢?之前既quiz太深太少人合格要投訴喎,d家長話學校係咪想害死佢地d學生,今次呈分試了,出到咁深成績拉低哂點出去見中學呀?佢地又問過英文老師原來今次係校長要求出咁深,班家長打算一齊去見校長去嘈佢去質問佢,仲話要唱衰間學校喎!

我自己唸究竟間間學校內部都係咁麻煩,抑或我咁唔好彩入正呢間!如果其它學校都要咁深咁短時間做咁多張紙咁都要跟大圍架啦,深定淺在乎識唔識,識就淺,唔識就1+1都係深,我唸得唔啱嗎?係我性格被迫屈服慣吖?抑或我太軟弱既性格?不慣事事出來嘈出來爭取,唔慣現今社會既~常常要遊行發聲示威抗議呢?唔識講呀亦唔識點教女了!

16 則留言:

  1. 一樣米養千百樣人,而且人人性格都是獨特嘅!!自己覺得OK味得囉,無謂同d三八係度嘈喧巴閉喇,其實好多人都好無主見同無判斷力嘅,人嘈佢又嘈,人講佢又講,呢d味叫羊群效應囉。雖然呈分試係好重要,但係入唔到心儀學校係味要跳樓先??自己做家長都情緒失控,仲話要事事投訴,咁嘅身教d仔女又會好得去邊呢??baby你囡囡真係好乖好懂事,讓佢好好享受讀書樂趣,千萬不要做虎媽同怪獸媽媽呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你既回覆呀,現今做家長真係好難,虎媽一定冇我分,不過怪獸家長就⋯避冇可避了,怪少d啦,起碼我冇迫佢學野!哈哈!心儀學校其實我都未唸到,交俾神安排啦!

      刪除
  2. 依家香港嘅學生讀書真辛苦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係辛苦架,不過又冇本事俾佢去外國讀,唯有盡力啦!

      刪除
  3. 我會叫仔女盡力溫,已經睇到佢地盡哂力,成績係點我無咩理嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不嬲知你作風啦,仔女盡咗力你一定企佢地嗰邊!

      刪除
    2. 我都係咁話...盡了力就算了...

      刪除
  4. 我記得初中時都有份英文測驗卷出到好深, 個老師都話係專登出比我地程度高兩級嘅卷...雖然無人合格, 但唔覺有家長投訴..有時我都覺得宜家D人係又投訴唔係又投訴, 攪到個個出嚟打工嘅都壓力大.

    回覆刪除
  5. 其實有D唔合理事係要出聲,不過,現在好多人係為自已利益而嘈,慌死蝕底左俾人。至於試卷深,可能係校長想睇清楚學生實力,其實學生成績直接影響校譽,校長都好緊張架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,應該個個校長都會想自己學校好ga wor!

      刪除
  6. 依家咩人(家長)都有, 說真, 你說五六年級考試11頁是多?! 但我想講, 其實好普遍而已~ 有d人專係搞事, 佢可以選擇唔讀, 但就唔好搞著間學校lor!!! ( 佢地知唔知出一份卷要幾多人力物力同時間架?! )

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地當然唔會理出一份卷要幾多時間心機同精神啦,最緊要佢個仔女高唔高分啫!

      刪除
  7. 其實老師出卷都要時間心機架...考試一次比一次做得多...咪係幫緊個小朋友...家下已經唔適應...上中學真係有排憂...

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都採取煮到嚟就食啦,個個都係咁做架啦!

      刪除