http://mghml.blogspot.hk

2010年9月11日星期六

........


                   
當daddy開始接受"葛量洪"醫院既環境夠安靜, 姑娘態度好nice既時候, 7/9(tue)又要轉返去東區醫院了, 今次要回去照"電腦掃瞄", 佢又要入住佢最唔like既隔離病房了(雖然好似私家病房一樣有獨立廁所, 電視機), 但孤獨既感覺令人好難受, 再入呢度令daddy既脾氣更壞! 照完"電腦掃瞄"令佢身體更差, 小便開始攪唔掂要用成人紙尿褲(尊嚴又一次受到打擊), 佢日日叫媽咪問姑娘幾時可調回"葛量洪"?

10-9-2010(fri)
不過情況不太理想, 10/9(fri)昨日湊女返學後便去娘家陪媽咪食早餐, 其間daddy打俾媽咪話前晚(mon)自己好"論盡", 因為自己又攪到一床都係尿, 媽咪話唔好介意啦手腳慢啫冇野既! 不久又收到電話醫生話報告出咗, 發現有肺炎, 約家人晚上6:00pm面談!
中午我同媽咪去探daddy, 佢氣喘嚴重咗好多呀, 檯附近仲有部心電圖機同血壓機, 佢話昨晚抖唔到氣call咗醫生, 我立即出房問當值護士昨晚咩情況, 原來昨晚佢抖唔到氣好嚴重call咗icu醫生急救, 而吸既氧氣由3度要加大至5度才ok, 佢話情況不樂觀----真係令人好難接受呀!

探完daddy我又要趕回學校去湊女放學了, 因為晚上6:00pm我來不到醫院見醫生, 所以打電話俾細佬叫佢放工趕來陪媽咪! 其實o係屋企我都一路好擔心, 8:15pm才打俾細佬問情況, 佢話落街先打俾我(咁應該消息都不太好啦!)結果係: 個肺好既機能得好少, 之前有肺結核菌, 而家又發現有肺炎, 肺氣腫及半邊肺有一個大黑影, 但要下星期一才可抽組織化驗才知黑影是否腫瘤,現只有打了一支針幫忙, 但支針要兩日才有效力, 呢一兩日好危險只可靠佢自己!  不過醫生亦講就算結果如何, 其實都係冇得醫, 生命倒數亦只可用"月"來計算, 我冇哂聲都唔知點回應好! 細佬話: 媽咪聽完已癲哂狂喊!細佬唔俾媽咪呢個樣見daddy, 所以推說媽咪感冒冇去醫院囉 !
過咗一陣daddy打俾我, 話叫我要好好照顧媽咪, 我已經........頂唔順喇! 平息好自己後, 打俾媽咪, 開頭講呢樣講o個樣都ok既, 但一提到daddy佢已失控了, 都唔知點算好, 我自己昨晚全晚都瞓唔到眼光光等天光呀!

沒有留言:

發佈留言