http://mghml.blogspot.hk

2010年7月28日星期三

湊熱鬧


                   
尋日囡囡早起身(9點), 佢平時瞓到10點先起身架, 巡BLOG時見個個都去書展(其實我好怕逼所以從來未去過書展), 好啦LAST DAY呢日同囡囡去見識下啦, 橫掂囡囡咁鐘意睇書(只要放佢入圖書館或書店, 可以睇幾個鐘頭書閒閒地架)!

C啦!由灣仔MTR已開始排隊, 行到一半已進退兩難, 唯有跟大隊慢慢逼啦, 去到中環廣場唸住都就快到喇, 點知.........吓要再轉圈行番落街再行番正門先可以入去, 唔係化咁大件樹! 幸好, 突然一個職員話有小朋友同老人家同行可行特快通道喎, 拿拿淋跟住行啦, yeah! 話咁快去到門口買票入場了!

11:35am開始行估唔到4:00pm囡囡都唔捨得走, 不過太肚餓啦又腳累, 本來在場內已買了一個烏冬頂肚, 但太難食了, 又涷冰冰d汁又酸, 囡囡都寧願拿拿淋走番出去食野算了! 收穫不是太多都ok啦, 我買咗一本書50%off, 原本$30而家$15, 囡囡買了3本公主書(原價$25, 內有d公主card少咗, 現買$2一本), 另又買了木棉樹系列既書(原價$32左右一本, 而家$100/4本), 都唔輕呀!
之後我地去食番個tea, 再搭船去tst行一陣街再搭車回家了; 老公都放工喇, 佢約我地食埋dinner先回家, 不過我同囡囡都好累了唔想出去食, 唸住返到屋企先算啦; 點知一開門, 老公已開哂冷氣煮好哂飯了, 好溫馨呀! 雖然唔係咩好餸, 只是斬料(燒排骨--囡囡至愛), 買既煎釀三寶, 灼唐生菜及白飯一煲, 但比起出街食c服得多呀!

今日節目都幾好, 久不久同囡囡拍下拖都唔錯既!

沒有留言:

發佈留言