http://mghml.blogspot.hk

2015年9月12日星期六

捨不得妳飛


我知道囡囡會一日一日長大,不過大得太快啦!

本來每晚都要我陪住瞓覺,我好享受呢一個時刻,前日佢突然之間同我講唔需要你陪了,我自己可以訓啦!我突然之間覺得好傷心,原來佢已經唔再需要我啦,唔洗陪瞓冇得拖手,好hurt 好 down呀!

我知道佢要飛我唔可以綁住佢,我只可以默默背後支持而且要適時地放手了,我知道佢要獨立,不過我真係好唔捨得呀,可能我既世界太細喇,家庭是我既全部,我竟然默默咁流淚,好傷心呀!

希望我能夠好快適應呢段適應期啦!

6 則留言:

  1. 大個女啦!你應該開心至啱~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係既,我應該開心佢咁獨立,開解下自己先!

      刪除
  2. 我同你有一樣的感覺...我都好怕呢...無奈...明天今日她已經中學了...

    回覆刪除
  3. 應該開心, 佢已經咁大個啦,如果依然需要陪瞓,或許你應該驚添 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係既,我應該接受事實,叫自己要開心地接受吧!

      刪除