http://mghml.blogspot.hk

2014年7月18日星期五

一年一度湊熱鬧



每年書展都會同囡囡湊熱鬧,我倆都愛看書但不太愛買書,因為蝸居地方有限,況且睇完便算了不大機會會重看,所以由11:30am睇到5pm夠哂皮了,雙腳已受不了呢!

不過我都買咗三本書呀,因為有幸見到作者---羅乃萱,傾談幾句後仲攞埋親筆簽名添!


囡囡雖然冇買書,不過都用$50做咗一個勞作仔,佢最鍾意整呢d手作仔,開心孜孜地拎住自己件作品回家了!

13 則留言:

  1. 我好鍾意睇羅乃萱的書\(^ 0^)/
    馬仔漫畫都好好笑<(‵▽′)>

    回覆刪除
  2. 羅師母嘅文章也令我穫益良多,從中學習主嘅恩典同信實,感謝主!

    回覆刪除
    回覆
    1. 犀利呀,原來呢度咁多人鍾意睇羅師母d文章!

      刪除
  3. 三年無去了, 怕人多

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁快三年,上次你去我仲記得你話本雜誌仲送了潤手膏添!

      刪除
    2. c... 我已經唔記得了, kaka

      刪除
  4. 勞作仔整得好好呀,很特別,獨一無二!

    回覆刪除
    回覆
    1. 勞作仔幾得意,小朋友又做得開心!

      刪除