http://mghml.blogspot.hk

2013年12月13日星期五

好驚

囡囡成日想食田鷄焗飯,其實我好怕買同洗田鷄架,不過做咗人地阿媽就好多野都要頂硬上!

今晚佢又要求食田鷄了,我又驚又怯地去買同洗了!點解我咁驚都肯為佢煮?因為上星期考試,已出了成績,今次d卷好難,平時A的同學全部跌哂去C呀(好在囡囡仲可以保住個B),最重要的英文少了15分,數學亦比預期少11分呀,不過我冇怪佢或者話佢!因為佢放學打俾我已同我講佢好唔開心,在學校時仲喊了一場,我仲點夠膽再話佢吖,佢話幾個老師都已經在堂上鬧了佢地一大餐喎,不能想像幾個小朋友在課室大喊既情形究竟老師有咩感覺呢?

我唯有安慰囡囡幸好上次考得不錯,平均拉勻應該OK既,而且失手都不足為奇吖,冇理由長勝將軍次次高分永不失手既!希望佢地EQ高d睇得開d啦,雖然暗地𥚃我都擔心及緊張既!

呢輪我成日好早就眼瞓個人十分累,大約晚上十點已在飯廳睡著了,但心想累都正常吖,朝早6點3成身,晚上10點都應該累啦!不過唸唸下個女都6點8起身啦,但好多時做功課都要做到十點幾十一點喎,難道佢又唔累咩?

所以話説回來我唯一可以做的是煲佢愛飲既湯,煮佢愛食既食物俾佢,不過我真係好驚d田鷄架!

19 則留言:

  1. 為左阿女真係要頂硬上﹗做阿媽既真係好偉大~~~!

    回覆刪除
  2. 我從來唔整田鷄,太恐怖嘞!
    香港不論學生定家長都太多壓力喇!

    回覆刪除
  3. 我都好驚田雞, 以前呀媽買完叫人劏了用膠袋袋住還會郁, 嚇C我! 中小學生好慘, 唔係讀書就做功課, 唯有氹吓佢好快又放長假LU!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 做功課做到癲呀,希望佢懂得放鬆啦,因為我自己就係緊張大師好辛苦架!

      刪除
  4. d手指腳指都好恐怖呀,d肌肉又跳跳下,好似好殘忍咁呀!

    回覆刪除
  5. 我都好怕煮田雞,佢哋d肉洗起上來好鬼似BBd肉,而且要煮得好熟至得,田雞身上好似話有一種嘢(唔記得咗,要上網摷摷先話你知)要煮到熟一熟先死架。

    回覆刪除
  6. 田雞我鍾意食,不過都怕接觸佢㗎!

    回覆刪除
  7. 好媽媽,同囡囡一齊加油啊!

    回覆刪除