http://mghml.blogspot.hk

2013年10月17日星期四

一切安好

最近一切安好,祇是頸肩酸痛了一星期,希望快d好番!

近期很喜歡看「最佳女主角」,集集都鍾意睇,每個女人都好叻,看看她人的優點及做人態度,令我學到野!昨天的葉玉卿訪問中啓發我的~~想食的要即刻食,想做的想講的要立即做,go~ go ~go~!

可能不嬲我做人都不夠任性事事都太克制了(除了發脾氣),希望之後自己能放d盡情d,令自己鬆d身邊的人都會舒服d!

12 則留言:

  1. 我都有睇女主角, 但不是個個都有興趣呢!!
    你一切安好就好了~ 希望你快點學會放d, 盡情d la!!

    回覆刪除
  2. 我都未睇女主角!! 雖然英國日日都同性香港同步but 做個陣我都未返屋企

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都只是睇my tv咋,不是現場睇架!

      刪除
  3. 我呢排都成日腰酸膊痛唔夠瞓咁, 想唔認老都唔得!

    回覆刪除
  4. 靚靚呢個訪問勁爆笑...我有睇呀...肩頸痛試下用安美露啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意睇呢個節目呀!安美露~好, 試下先,thank you!

      刪除
  5. 我都未正正經經睇完成集「最佳女主角」添~~

    回覆刪除