http://mghml.blogspot.hk

2013年3月12日星期二

愈緊張愈錫愈激心呀:((((((


2013年3月12日下午11:50朋友累積瀏覽 38 12

呢頭話錫佢多d嗰頭就俾佢激到扎扎跳呀,我估佢開始反叛期了(可能我都更年期了~極度燥底呀),句句都頂到行呀,唸野又負面(我唸我d負面思想灰色人生影響咗佢呀),日日佢喊我又喊,真係人都癲呀

其實我做亞媽真係好唔稱職呀, 我細個時咩活動都冇(媽咪冇同我去過公園, 游水, 踏單車, 冇參加過任何活動, 冇零用冇得自己出街, 其實我童年做過d咩呢?)
所以我咩都唔識(唔識游水,唔識踏單車,更加唔識同人相處,唔識理財, 唔識處理情緒...................)不過我已經好努力好努力去做好, 希望囡囡會開心d, 但好吃力好辛苦仍然吃力不討好, 以為自己湊可以對囡囡來說好好多, 但事與願違, 我辛苦佢都唔開心好辛苦, 咁我咁辛苦為咩呢?

沒有留言:

發佈留言