http://mghml.blogspot.hk

2008年9月28日星期日

課外活動----開始


囡囡而家上了小一, 學校有舉辦課外活動的, 所以出面的活動可暫停了; 而且學校亦比出面便宜d及有保證d!

囡囡的活動都不太繁忙吧, mon--紙黏土(囡囡最like既野), wed--中國舞(媽咪為佢安排既), sat-- cambridge (starters)英文(對佢英文有幫助既); 本來還有fri的小童軍呀, 不過baba驚佢太密集應付唔到, 所以cancel了! 雖然個個都話很可惜, 因好難才可抽籤抽中, 但來日方長, 而且我要嘗試決定了便不後悔不向後望, 所以算了吧, forget it! (點知咁好彩噃, 選4樣活動抽籤4樣都中哂!)

sat上第一堂的英文, ok啦有同學仔同一班, 我就悶熱非常地在門外足足等了一個小時多, 之後又到指定節目-----去睇醫生, 囡囡的鼻仍然流黃鼻涕+多痰, 而家平均個個星期都同醫生有約會--- 真煩人, 今次亦已book定下星期六覆診了! 囡囡, 妳幾時先好番呢?

細路仔病當然煩啦, 最煩係我呢個亞媽又渣, 佢病得耐之後必然到我病; 呢2次仲衰, 咳已經夠慘啦, 仲要上次冇啦啦食完個醫生d藥變咗胃酸倒流, 不斷想嘔, 今次又lai胃酸倒流+咳, 又病夜晚又瞓唔到, 真係c咁滯! 
所以而家明白了, 我唔會減肥嫁, 原來食得+瞓得, 呢d咁基本既野都唔係容易嫁!

沒有留言:

發佈留言